Ootte varmaan kaikki kuullu jo uutisista Helsingin ukonilmasta. Se oli älytön! Meillä töissä jengi juoksi ympäri  käytäviä koska kukaan ei halunnu olla omassa huoneessaan, toiset koska pelkää ukkosta ja toiset koska omasta ikkunasta ei nähny salamoita (minä).
Kun sade alko, aloin hätäillä koska olin jättänyt ikkunan raolleen kotona. Pelkäsin että vesi sataisi sisälle ja kastelisi jotain sähkölaitteita sen alla (tv, dvd-soitin, stereot...). Aloin tosissaan pelätä Sennan puolesta ja isä joutui lainaamaan työkaverin autoa ajaakseen keskellä pahinta myrskyä mun kotiin sulkeen ikkunaa.
Hauskinta oli, Senna oli nukkumassa kun isä meni sinne. Se ei pelänny yhtää vaikka ulkona oli vuosisadan pahin ukonilma. Itäkeskuksesta oli menny sähköt ja metrot ei kulkenu! Se ei pelkää mitää.

Käytiin illemmalla isän kans Gigantissa shoppailemassa. Ostin pyykinpesukoneen!!!
Oon niin innoissani, niin onnellinen. Sanoin aina harkitsevani asiaa, mutta ei siinä ollu mitää harkitsemista.  Helpottaa elämänlaatua huomattavasti. Parempi ostaa nyt ku vielä on varaa.
Ostin myös monitoimilaitteen (kopiokone, skanneri ja tulostin samassa). Sain melko edullisesti. Siitäki oon tosi ilonen, oon kova tyttö kopioimaan.
Kaks päivää töitä jäljellä. Sain huomiseksi vapautuksen puhelinpäivystyksestä, ja perjantai on meillä puheliton päivä, eli saan varmaan kaikki työt pois pöydältä ajelehtimasta.

Mulla ois ollu paljo kuvia lisättävänä tähän, mutta kännykkäkameran usb-liitin on jossain tuolla laatikkojen uumenissa eli en saa niitä koneelle=) Eikö kaikki rakastakin muuttoja.