Oon vanhempien kotona Hellsingissä. Vanhemmat on mökillä ja ottivat vielä Sennankin mukaan. Toisaalta on kiva, oon pessy vähän pyykkiä ja herkutellu, kattonu dvd:ltä Mork&Mindyä ja kohta pitäis mennä saunaan... ihana mennä saunaan pitkästä aikaa. On vaan niin hiljaista kun ei oo Sennaa. Iltaisin se aina säpsähtää kaikkiin pikku ääniin, ja nyt kun se ei ole täällä, minä säpsähdän. Jos kuulee rapusta oven kolahduksen, valmistautuu aina alitajuisesti koiran haukahdukseen.

Voisin kai nyt viimein vuodattaa tänne minun ja Sennan salaisuuden. Meille tulee toinen koira.

Olen adoptoinut Espanjasta kodittoman dalmatialaisen (siis täältä). Terry on 6-vuotias leikattu dalmispoika, jonka omistajat toivat sen koiratarhalle, syytä ei tiedetä. Se on ystävällinen ja energinen, ei kuulemma uskoisi sen ikäiseksi. Terry on muutoin terve, mutta sillä on todella huono iho. Luulen että se korjaantuu kun se pääsee parempiin asuinolosuhteisiin, saa oikeanlaista ruokaa ja hoitoa. Toivon että Senna saa siitä hyvän kaverin.
Terry saapuu meille ensi keskiviikkona.

Video Terrystä tarhalla.