Lähdettiin tänään puolen päivän jälkeen kävelylle. Käveltiin ensin 3km keskustan koirapuistoon, jossa oli Sennaa kuukauden vanhempi tanskandogginarttu Lili, aivan ihana. Tytöt riehu keskenään oikeen tosissaan, Senna tykkäs tosi paljon kun oli hyvä leikkikaveri. Sellaisia harvoin on jotka meidän neitiä jaksaa.
Koirapuiston jälkeen käveltiin läheiseen eläinkauppaan ja Senna nettos uuden luun ja ankkalelun. Sen jälkeen mun piti käydä hakemassa kirjastosta varaamani Koirankorjauskirja ja jouduin sitomaan Sennan ulkopuolelle odottamaan. Onneks kirjaston tiskiltä näki suoraan ikkunasta ulos ja pystyin vahtimaan neitiä koko ajan. Mä oon yliherkkä Sennan suhteen ja mun mielestä odottamaanjättäminen on julmaa ja varomatonta koska kuka tahansa voi varastaa sen. Senna pärjäs muuten kyllä tosi hienosti.
Kun käveltiin kotiin, jätin sen vielä kaupan eteen odottamaan ja juoksin tosi nopeasti ostamaan limsapullon. En luultavasti jätä sitä enää ikinä yksin odottaan.
Meidän reissu kesti yli kaks tuntia, voitte kuvitella että oltiin molemmat melko poikki ku päästiin kotiin.

Piti mennä herättään tyttö ja ottaa kuva siitä ja uudesta ankasta.
Pahoillani kuvan laadusta, taas. Kohta saan oikean digikameran!
1319057.jpg




Äidin ja isän kellarikomerossa oli käyny varkaita. Toppatakkeja viety ja tavaroita levitelty pitkin käytävää. Mua inhottaa koko ajatus että joku vieras penkonu siellä meidän tavaroita, yöllä...
Mitään arvokasta ei viety (paitsi isän moottoripyörätakki mut ei sillä oo enää sitä pyörääkää...) mutta poliisit oli sanonu että ne voi tulla myöhemmin uudestaan, että ne oli käyny vaan kattoo että mitä löytyy.
Nakersi ainakin mun turvallisuudentunnetta reilusti. Pistää ihan vihaksi kun mihinkään ei voi enää luottaa. Siksi en sitä Sennaakaan uskalla enää jättää. Se on niin kiltti.