Torstaina olin Millan mukana lentokentällä hakemassa Espanjan koiratarhalta tulevaa Diva-galgoa ja tällainen tyttö sieltä tupsahti:

1462453.jpg

1462460.jpg

1462462.jpg

Aivan ihana, rapsutuksia rakastava neitokainen, ihastuin kyllä ihan kympillä! Millan luona pääsin tutustumaan myös muuhun laumaan, johon kuuluu nyt siis 4 koiraa, 2 kissaa ja 2 hevosta. Milla anto mun ratsastaa käyntiä Olga-hevosella joka varsoo toukokuun loppupuolella ja Lumikki-kissa nukkui mun kainalossa yön. Voi että voi tämmönen eläinihminen olla innoissaan tuommoisen lauman keskellä!


Tänään oli sitten vihdoin taas agilitytreenit. Koska tosiaan yksi kerta jäi meiltä välistä, meille uusina esteinä tuli rengas, pussi, puomi ja A-este. Ensimmäiset kaksi menivät kuin vettä vain, puomi pienen suostuttelun jälkeen ja A-este oli painajainen. Senna vain istui esteen edessä ja vinkui kun nakinpalat aseteltiin esteelle. Lopulta ei auttanu muu kuin minun kiivetä toiselta puolen esteen päälle ja sieltä houkutella koiraa ylös estettä. Sillon Sennalle meinas iskee paniikki ja ryntäs suoraan estettä ylös (ja sieltä tultiin molemmat sitte koppina alas...) ja herraisä sitä riemua mikä siellä maankamaralla iski kun oli saatu pelastettua emäntä sieltä kamalan esteen päältä!!! Senna riehui ja pomppi mua vasten ihan hölmönä!



1462504.jpg
Senna on agilitykenttien kauhu.

Sennan satunnainen agressiivisuus muita koiria kohtaan esim. koirapuistossa jatkuu. Navettaviikolla Senna kävi kiinni omaikäiseen narttuun jota minä menin vahingossa silittämään, eilen koirapuistossa Senna hermostui Rufolle (pieni uroskoira) kesken leikin ja tänään muristiin taas sille Bonille jonka kanssa Sennalla oli riitaa jo aikaa sitten... eli varovainen saa tytön kanssa olla, eikä me varmaankaan vierailla enää koirapuistoissa...



EDIT: Senna tänään illalla:
1463348.jpg