Ensin vähän pari 'taidonnäytettä', en tiedä miten onnistuin näissä kuvia mutta ovat mielestäni hienoja. Eli minulla on siis uusi harrastus, kasvienkeräily. Tai siis; työharjoittelua varten meidän pitää kerätä 30 rikkakasvia ja nykyaikana kasvikokoelman saa tehdä digitaalisesti. Olen aina ollut surkea kasvientunnistuksessa, mutta niiden bongailu lenkillä tai jopa autosta on tosi hauskaa! Kokeilkaa tekin;)

Pari listan kasvia on helppoja, esim. voikukka.
1708601.jpg

Sitten niittyleinikki (tosi hankala kuvata!!)
1708603.jpg

Pelto-orvokki, yks mun suosikeista.
1708610.jpg

Mun mielestä ehdottomasti siistein kasvi, peltotaskuruoho.
Tää ku ei oo niin hieno mutta kun tämä on mun lempirikkaruoho.
1708612.jpg

Ja sokerina pohjalla, SENNA!! Tässä lihavan näköisenä mökillä.
1708589.jpg

Koska mennää heittelee tätä ylisiistiä uutta rengasta jonka mummu toi Helsingistä??
1708595.jpg

Senna on tällä hetkellä mun vanhempien kanssa kesämökillä, juoksee ja ui kuin viimeistä päivää. Sitten illalla on äkäinen kun väsyttää niin paljon. Ja päälaki on ihan ruvella hyttysenpuremista!
Ensi viikolla se tulee onneksi mun seuraksi tänne maalle, kun äiti ja isä lähtee sukuloimaan... kaipaan neitiä jo tänne.