Hitsi, päivät täällä vaan kuluu, aina välillä tapahtuu jotain josta ajattelen 'pitääkin kirjottaa tuosta blogiin', mutta sitten aina unohdan.
No, eihän täällä mitään maata mullistavaa koskaan tapahdu. Lypsyrobotti teki 'pienen' ongelman tässä yksi ilta kun isäntäväki ei ollut kotona ja minun piti vastata navetasta yksin. 'Tehän ootte poissa vaan pari tuntia, mitä siinä ajassa ehtis tapahtua?!!', sanoin. No, yksi merkittävä koneen osa voi pettää hitsauksestaan ja pudota kokonaan pois ja lähin huoltomies olla 400km päässä.
No mutta siitä selvittiin, eikä emäntä tule lähtemään tilalta mihinkään seuraavaan kahteen vuoteen.

Senna oli minulla täällä viikon ja palasi takaisin äiskän hoitoon. Tällä hetkellä mun tekis hirveästi mieli lähteä pitkälle lenkille, mutta eihän sellaista voi tehdä ilman koiraa?!
Tässä pari kuvaa meidän viime lenkiltä, puolet matkasta satoi kaatamalla ja Sennan ilmeet sen mukaiset:D

'Mamma, tuol ojassa vois olla jotai niit sun kasveja'
1730120.jpg

'Mä voin mennä kattoo jos sä haluut... eihän sitä koskaa tiijä'
1730133.jpg

'Ha, no ei siellä mitää ollu!!'
1730141.jpg

'Onks nää niitä sun ettimiä kasveja....? Saatoin myös syödä osan.'
1730148.jpg

'Ollaan kävelty jo 8km, koska tää lenkki loppuu?'
1730163.jpg

'Mä oon jo ihan märkä ja tääl on kylymä, voidaaks mennä jo kotiiin?'
1730173.jpg

Ja sitten me mentiin kotiin.