Hei kaikki blogini ahkerat lukijat (kaikki 2)! Täytyy kyllä myöntää että blogin päivityksien puuttuminen johtuu ihan omasta laiskuudestani, ei mistään muusta.
Ollaan oltu Sennan kanssa nyt Hyvinkäällä melkein kaks viikkoa. Tai totta puhuen, yli puolet ajasta ollaan oltu Helsingissä mun vanhemmilla, Senna vielä enemmän kun mulla on ollu hirveesti kaikkea häsmäkkää.
Yritämme molemmat tottua kaupunkielämään... Senna haukkuu paljon kaikille omituisille äänille ja mä en raaski luopua yksityisautoilusta, vaikka se onkin mun periaatteita vastaan. Se vaan on ihan liian helppoa, nyt kun mun pyörässäkin on vielä renkaat tyhjät. Pitäis jaksaa raahata se pyörä huoltoasemalle... tässä joku päivä.

Sennan kanssa on alotettu taasen remmikäyttäytymiskoulutus. Totuushan on että ainoa asia, mikä siinä tökkii on mun kärsivällisyys. Nyt oon päättäny purra hammasta vaan ja jaksaa. Käytetään siis pysähtelemistekniikkaa valjaissa, sit reenataan erikseen panta kaulassa kulkemista namien avulla. Sillon hihna ei saa nykäistä ollenkaan. Valjaissa kulkeminen on siis vähän rennompaa.
Ilmoitan myöhemmin että miten sujuu. Toistaiseksi on menny tosi hyvin, valjaissa sellaiset ylenpalttiset säntäilyt on vähentyny huomattavasti ja pannassa käveltiin eilen ihan tosi pitkä matka toooosi hienosti:)

Tässä muuten ihana sarjakuva, jonka löysin ek:n kautta, käykää ihmeessä kattomassa!!


Ja sitten pari lemmukuvaa.

Vamppi, Almatialaisen äiskä
1967754.jpg

Almis isompana, tää neito karkas pihalle mun viimisenä päivänä!
Siirrettiin sitte yksinään isompien puolelle ja tietenki kaikki kiusas raukkaa...
1967758.jpg

Vasikoiden lokoisat oltavat
1967761.jpg