Nyt on suurin osa tavaroista pakattu. Tai no, kylppäri ja keittiö on vielä koskematta, mutta eiköhän ne hoidu melko äkkiä. Tappelin eilisen päivän Kelan papereiden kanssa. Ärsyttää kun ne tarvii kaiken maailman T-lomakkeita, joita en saa ku huoltoyhtiöstä, joka ei anna mulle sitä ennen ku oon toimittanu sinne jonku nimitietolomakkeen. Inhoan paperisotaa, siksi oonkin onnellinen kun en ole tässä paikassa enää töissä. 'Tarvitsisin sen kirjallisena, kiitos'. Työ siis lähenee loppuaan, kolme päivää jäljellä ja kohta iskee stressi. No, mun motto onkin aina ollut että 'Paras inspiraatio: viimehetken paniikki'.

Joku soittelee mulle häläreitä työpuhelimeen! Pari kertaa soi ja sitten loppuu. Joku on muu on vielä hätäisempi kuin minä.
Mennään tänään isän kanssa vähän shoppaileen. Kattoon siis pesukonetta ja mahdollisesti uutta digiboksia (entinen kun on *kirosana* antenniverkkoon eikä se *manaus* käy uuteen kämppään jossa on *kirosana* kaapeliverkko!!). En kyllä tarvi uutta boksia heti mutta voihan niitä kattella... tarviiko kukaan muuten vähän käytettyä antennidigiboksia? Ei niin.