Ootin tätä päivää ihan hirveesti, koska äiti oli luvannut tulla kattoon Sennamaariaa kun minä menisin käymään kaupungilla hankkimassa kaikkea tarpeellista koulua varten. Päivää varjosti vain yksi asia, käynti hammaslääkärillä 14.30.
Mutta ei ole ikinä ollut niin hienoa hammalääkärikäyntiä! Kävin viikko sitten paikkauttamassa yhden hampaan, ja sen käynnin jälkeen koko leuka ja suu oli kipeä ja arka, eikä arkuus lähteny siitä poratusta hampaasta ollenkaan. Tällä käynnillä korjattiin se, ja sitten paikattiin yksi viisaudenhammas. Tällä kertaa mikään ei sattunut ollenkaan (vaikka puudutus laitettiin vain kerran) ja operaatio kesti suhteellisen vähän aikaa. Lähdin kaupungille hymyssä suin (vähän vino hymy tosin, puudutuksen takia). Nyt suu ei ole yhtään kipeä eikä arka.
Ainiin ja sain aika hyvin ostettua myös niitä koulutarvikkeita, vaikka kyllästyinki tosi nopeasti kaikkeen siihen meteliin ja väenpaljouteen. Olen selvästi erakoitunut. Vielä tarvitsen rei'ittimen ja mahdollisesti uuden laskimen, nykyiseen kaatui kokista joskus lukioaikoina. Se toimii kunnolla vain päiväsaikaan, jos sitä haluaa käyttää illalla, sitä on pidettävä vähintään 10cm etäisyydellä kirkkaasta lampusta. Tosi kätevä.

Tässä kuva ostoksista, huomatkaa dalmatialaiskynä. En voinut vastustaa. Kissa/koirakuvioinen kansio on Sennan, siihen pitää arkistoida kaikki sen paperit.

808046.jpg

Mulle tarjottiin tänään kolmea asuntoa Hyvinkäältä, siis kolmesta eri paikasta. Wau, tuli tosi suosittu olo. Yksi oli opiskelijakämppä Hyvinkään Vuokra-asunnoilta, hiukan isompi ja 9euroa halvempi kuin tuo minkä oon varannu... Mutta siihen tehdään vain vuoden määräaikainen sopimus, ja mä tarvin kodin pidemmäksi aikaa. Hm. Mulla on viisi päivää aikaa miettiä.
Meillä on Sennan kanssa huomenna tooosi jännä päivä tulossa:) Mutta kirjoitan siitä huomenna.