Senna pääsi aamulla multa irti. Meillä tuli erimielisyys siitä, saako se syödä linnun sulkaa vai ei, ja sit ku käänsin pääni se sujautti pään pois pannasta. Siellä se sitten pomppi ja hyppi ku aropupu mun ympärillä sulka suussa lällättäen että 'näänää!'.
Mua vaan nauratti. Lähdin kotiin ja se tuli mukana. Vähän tuli paniikki siinä vaiheessa kun näin kerrostalon pihalla yhtä aikaa rusakon, oravan ja lintuparven ja säikähin että minkäköhän perään Senttu säntää. Mun onneksi, ei minkään. Pihalla törmättiin naapurin Simo-koiraan ja sain laitettua Sennalle pannan takaisin.
Tämä päivä oli oikeastaan tosi kiva päivä. Saatiin vahvistettua asunto (sopimus vielä puuttuu) ja tehtiin menestyksekäs remmikävely. Musta tuntuu niin ku oltais harjoteltu tota remmissä kulkemista vuosia mutta oikeastaan, eihän me olla oltu takas mökiltäkään vasta ku viikko... koirani on nero!

Mä luulin että Senna on ainoa koira joka ei nuku hassuissa asennoissa. Olin väärässä.

802346.jpg
(todella pahoittelen kuvan huonoa laatua, uuden kännykän kamera on tosi kehno sisätiloissa, vaikka pitäs olla samanlaatunen ku vanha... ehkä mulla vielä joku päivä on oikea kamera)