Tulin vain nopeasti kertomaan kuulumisia. Mulla on maanantaina tulossa tentti lypsylehmän ruokinnasta, ja vaikka en saakaan mitään aikaiseksi, mulla on lupa laistaa kaikesta muista 'velvollisuuksista' (mm. siivoaminen;) ja bloginpäivitys).
Senna aloitti kolmannen juoksunsa, ja joutuu steriloitavaksi kun tämä on ohi. Mulla ei ole suunnitelmissa teettää sille pentuja, enkä halua että sille tulee mitään kohtutulehduksia tai nisäkasvaimia vanhempana. Ajatuskin vahinkopennuista tuottaa mulle kylmiä väreitä ja nuo juoksuajat vaan käy niin hermoille... taas joudun pyykkäämään ku juoksuhousut ei ollu pysyny koulupäivän ajan paikallaan ja minnepä muualle se koira menis nukkumaan kuin mun sänkyyn.
Kun vaan osaisi päättää, minne sen uskaltaa viedä leikattavaksi, mua vähän hirvittää koko operaatio.

Viikonloppuna käytiin autolla Oulaisissa mummon 80-vuotispäiville. Senna ressas automatkalla ihan älyttömästi eikä varmasti rentoutunut sekuntiakaan sen 12 tunnin aikana mitä autossa vietettiin! Eli nyt kotiinpaluun jälkeen neito on ollu tosi väsyny ja juoksun takia remmissä tehtävät, melko hitaat nuuskuttelulenkit on riittäny sen päiväliikunnaksi.
Tosin kohta se sais alkaa taas juoksemaan, huomasin tässä yks päivä ettei sen kylkiluut enää tunnu kunnolla, eli meijän tyttö on vähän pulskistunu. Steriloinnin jälkeen joutuu varmaan tiukemmalle ruokavaliolle.

Miia: mä otan selvää ja laitan sulle viestiä ku en nyt vaan jaksa ettiä niitä valjaita tarkistaakseni merkin:D