Ostin tänään molemmille pilkullisille luut. Olin eläinkaupassa ja valitsin molemmille hienot naudannilkat, kunnes tajusin ettei Terry voi sellaista syödä kun sillä on niitä uraattikiviä. Niin ostin sille sellaisen vuotaluun. Nyt kotona kun annoin niin kävi ihan sääliksi, toinen saa hienon aidon luun ja toinen saa vain nahkarullan... mutta ihan tyytyväisenä se sitä tuolla jäystää. Raasu on niin vaatimaton.
Hei, mitä mä sitä säälin, sehän just tänään varasti mun voileivän!! Olkoon!!

Meillä oli tänään lehmätentti ja huomenna on kasvitentti. Tämän päivän tentti osoitti etten oo vielä ihan tajunnu että nyt ollaan korkeakoulussa ja että enää ei riitä jos tietää 'suurinpiirtein'.
Tentin eka kysymys osottautu koko ryhmälle tosi vaativaksi, pyydettiin selvittämään lyhyesti mikä on AMS.
Mä ehdotin utaretulehdusta. Oikea vastaus: Automatic Milking System.

Edit: Ovat muuten osanneet olla ihimisiksi (vai koiriksi?) nyt, maanantain jälkeen ei ole ollut mitään riitoja. Voi osittain johtua siitä että minä oon oppinu kattomaan että mikä niitä riitoja aiheuttaa ja pyrkiny välttään sellasia tilanteita.

Edit Edit: Vastaus omiin arveluihin. Katoin että mitä tuumaavat jos ovatkin samassa tilassa luidensa kanssa. Molemmat vei toistensa luut.
Senna tajus että 'emmä syö mitää vuotaluita yäk', kun taas Terry puolusti saamaansa murinalla ja ölinällä. Otin sen siltä pois koska sehän ei moista sais syödä ja nyt on portti heidän välissä ettei tuu tappelua.